tisdag 30 maj 2017

Vi har varit på utställning!! 

Till SSRK's utställning i Ulriksdal hade vi med oss Greta, Freddy, Eddie och Zelma.
Först ut var Eddie i juniorklass. Han fick idag ett Good, helt ok kritik för en hund i utveckling. Han visade väl inte sina bästa steg i ringen...men jag tror att vi fick till något travsteg i af.


Passade oxå på att ta en sidobild innan han skulle åka hem.

Greta skötte sig exemplariskt. Superfin kritik med vinst i juniorklass. Inget CK så hon fick inte gå vidare, men med en jättefin kritik.



Vid det här laget har jag visat 3 hundar och var rätt slut i mina hälsenor. Men som tur var så hade jag lite ork kvar och kunde stappla några varv till för Zelma kom 2:a i klassen och fick CERT!!!
Kennelns första utställningscert och även den första av mina hundar som fått cert!! Det känns stort!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar